nu primim nimic, nici macar ce oferim

ai vazut vreodata iubirea parasind iubirea?
nu, te-am vazut doar pe tine, stinsa, slaba, fragila, te-am vazut inaltandu-ti sufletul la cer, parca asteptand o minune.
m-am desprins de ultimele ganduri..m-am asezat pe asfalt, suferinda, cramponata ca o frana la stop, cu iluziile arse si bagate adanc in buzunarul de langa pieptul aproape dezgolit
pieptul tau ferm, rotund, pustiit de atat dor
dor de mare?e dorul acela nebun, dor ca de casa parinteasca unde-ti asezai ciorapeii in geam pentru a veni mosul.
dor de el?e dorul cumplit, ce te arde, te sfasie ca si cum ai vrea sa te distrugi pe tine insati de la atat durere..si eu fugeam, fugeam de mine, de noi..

mi-ai pus florile pe pervaz si-ai inceput sa-mi canti "and i know that u know i'm unfaithful...i don't wanna hurt u anymore" nu te mai auzisem niciodata cantand, mai ales asa.. ma exaspera "unfaithful" nu-l simteam de-al casei, imi plagia nongusturile, ma facea sa te simt strain.. si am plecat, am urcat scarile in graba, si fugeam, fugeam de mine, de noi...

fragment de epoca...ti-am intins sufletul si-ai radiat de fericire
cu durerea unui inceput de viata mi-ai refuzat politicos darul fara explicatii
doar ai clipit si am plecat, am fugit, fugeam de mine, de noi...

m-am dat cu ruj pe buzele arse in speranta ca nu se vor mai crapa, cand ele te-asteptau pe tine..
de ce mi-erau pecetluite? era un ruj rosu, astor, delicat, prea delicat pentru ele.. mi-am manjit conturul si-am tipat
i-am taiat nervoasa venele si-am inceput sa-l strang in brate,
imi mirosea a tine, iar tu m-ai simtit rea,
atunci am fugit, fugeam de mine, de noi..

era vara, nu ma simtisem niciodata mai aproape de tine ca acum
cum ma iubeai? eu daca as fi barbat femeia mea n-ar trebui sa vorbeasca pentru ca i-as citi gandurile, m-as inspaimanta daca ar face pe detectivul,
s-o vad in toata splendoarea ei de femeie, punandu-si ciorapii sau conturandu-si genele
sa-i ridic breteaua cazuta pe umarul gol de la atata iubire, sa-i suflu parul de pe fruntea transpirata de iubirea plapanda ce creste in noi
dar barbatul meu ma voia altfel, si eu fugeam, fugeam de mine, de noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"