would you die for me?

ma asez cu tot cu talpi sub sternul lui si incerc sa-i respir respiratia
dezic tot ceea ce ne inconjoara si-n camera aburinda ramanem unu
ascultam corzile vocale cu ajutorul unor palnii si ne filtram sangele prin site de tifon
ma ud in flori de mucigai si-mi prezint inegalitatea coapselor ca pe un viitor astru ceresc
imi prind radacinile parului de podea pentru a-mi sclavisi robia in fata icoanei la care ma-nchin nu de demult
deseori, ininteligibil, limba silabiseste prin esofag franturi de"te iubesc", iar el mi le saruta tot timpul cu mangaieri
asteapta-ma la sfarsitul drumului si prinde-mi trupul dezgolit de nemurire.
apropie-mi obrajii si saruta-mi buzele crapate de la atata dor

ingroapa-ma in tine, te-am asteptat de mult
[moment banal]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"