rugaciune

prinde-mi gandul in maini si spune-mi ca nu te-am mintit.
o sa-ti dai seama ca doar pe tine te vad in fluturi de ghiocei ce-mi tresar in cale.
gerul imi strange sufletul ca-ntr-o menghina si-ti aduce robul in fata picioarelor tale
inca iti simt racoarea sufletului impanzindu-ma si n-am sa-i dau drumul
te cer in fiecare lacrima ce-o strange buza in dinti si scrasnesc inima 
alaturi de tine simt ca imi impletesc venele,iar senzatia ar trebui incercata
divinizeaza fiinta si-o trece alaturi de Dumnezeu.
iubeste-ma si frange-mi temerile
caci imi pateaza calea, suflet, si-mi ajusteaza 
cu ac si ata sentimentele ce-ti impreuneaza nemurirea
asterne-mi de 14 februarie toata iubirea ta 
si inveleste-ma cu dansa
asa te voi simti aproape chiar si de vei fi langa mine
iubesc pe tine te prin fiecare por, suflare, zi, dar mai ales prin fiecare eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"