meu, suflet

si poti tu, al nimanui s-al tuturor, 
sa-mi spui 
ce gust are iubirea?
in frasini ma topesc de dor
si in ciresi iti scriu iubirea
creanga de mesteacan mi-e mama
de nu-ti zaresc privirea..
m-arunc in plopi de mucigai
si-mi infasor un sentiment 
in praful spulberat de vis maret.
se-ncolaceste lesinat un amalgam
de frunze si-mi impleteste-n par
beatitudine efemera.
ma sprijin de un nor ce-mi poarta grija
si-mi tresar falcile in gust de capsuna stricata.
aduce-ma in cerul tau, icoana polara
refugiaza-mi sufletul in creanga 
de rugina sub inchisorile
iubirii.
deci, ce gust are iubirea?
un calcul matematic
inexplicabil imi poti fi. nu te pot explica
in functii derivate
nu-mi esti nici plus, nici minus.
infinitul mi-e iubire,
eternitatea mi-e dorul de tine.
acum ma-ncred
si-mi spui, nemuritor al sinelor de tren,
ce e iubirea?
[mea de tine]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"