e 9 si e noapte

Am ramas aici, nemiscata, asa cum ti-am promis.. 
conturandu-mi plauzibilitatea m-am supus. Insa tu nu ai facut decat sa ma uiti acolo, sculptata de mantiile tale perfect, in toiul noptii, gandind la ce-o sa fie.. 
n-o sa mai fie.. 
AZI, moartea a parasit viata.

Te-am facut sa vii si morti, inspirata de un gand efemer de miazazi si mi-ai sarutat pleoapa sangeranda.. dar ai ales sa pleci si m-ai uitat acolo, singura, fara lumina.
Geamana mea te cere, iar eu, din iubire te las, iar tu, tot din iubire, prea multa, pleci.
Ai incercat sa ma si saturi de tine, pacat.. ata de mult pacat, incat nu-l pot cuprinde.
Ti-am spus doar sa mai incerci odata, insa, in infantilitatea zilei ti s-a parut stupida ruga mea.. 

si-atunci m-ai stins.
Sculptura ta ti se prelinge printre degete acum, ti-e greu sa vezi? Dar tu nu vezi.. tu doar observi.. de ce incerci sa ma tot construiesti din mii de lut, cand stii...? Ca tu cu sufletul mi te-ai plecat si n-ai spus ca te mai intorci? 

Dar eu te-am asteptat.. prea lancinanta despartirea.. si plecarea-n fata muzei.
Iar ce-a ramas de dupa tine, a plecat si ea.


E-n doliu


tigarile ce-i pecetluiesc buzele le cumpara-mbracate-n negru, 

ea-ti tine doliu sfant, de maica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"