eu vad prin pori

mirosul de piele incinsa se simtea din camera alaturata
dresul ei era sfartecat.
prinsase in maini ultima clipa impreuna.
o parasise pentru viata de dinapoi, ii scrisase trecutul deasupra capului
amortise.
danful de iubire i se simtea prin respiratia greoaie de dupa actul in sine.
cheia o pierduse, iar rugina ce-i acoperea firul de par s-o pusase intr-un pahar.
aerul pe care-l respirase el il simtea suflandu-i in buric.
pozeaza ultima noapte de dragoste in doi, de aici inapoi trebuia sa se descurce singura.
mergea in trecut clipind rar si nu accepta falsul actelor de casatorie.
cruda, smulge receptorul si formeaza numarul, fara a si-l aminti.
"-te iubesc, dar singura esti si mai perfecta decat te pot face eu.
 -ma iubesti?
lacrimi in van.
 -masa nu-mi mai accepta coatele, cum sa-mi permit sa nu te venerez cand nu-mi e locul langa alta?
 -te cere pielea, ma mananca de dor de tine.
 -te minte.
 -minte? nu-mi trebuie minte pentru a te iubi, nici suflet, imi trebuie doar tu, am nevoie de tu
 -esti perfecta din cap pana-n picioare."
s-apoi, "bum-bum" palpitatii. usa palpita din ura. broasca cheii misca, sufletul se inchide larg.
Dumnezeul nu mi-a pierit, Aminul meu de dinaintea vesnicului somn isi spala doar pielea-n puritate.
"-putea-voi sa raman numai cu tine?
 -eu da, tu, suflet?
 -eu nu, eu sunt deja in tine.
 -iubesc in tine.
 -iubesc prin tine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"mi te-ai dat integral"